.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزارت اطلاعات و ناجا مکلف به دستگیری مهدی هاشمی شدند

رئیس کمیسیون سیاست داخلی مجلس خبر داد که وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پس از صدور حکم جلب مهدی هاشمی رفسنجانی مکلف به دستگیری او شدند.

به گزارش خبرآنلاین، روح‌الله حسینیان در پاسخ به سئوالی که به صدور حکم جلب مهدی هاشمی از سوی دستگاه قضایی اشاره داشت، با تمجید از این اقدام قوه قضائیه گفت که قوه قضائیه تصمیم دارد تا به سران و عوامل فتنه برخورد کند و ما از این اقدام قوه قضائیه حمایت می‌کنیم.
اهم محورهای گفت‌وگوی این نماینده تهران با فارس را در ادامه بخوانید:

* از سوی دادسرای تهران یک حکم برای نیروی انتظامی و از سوی دادسرای کیش یک حکم برای وزارت اطلاعات صادر شده است و این دو نهاد مکلف به دستگیری مهدی هاشمی شدند.


* با توجه به اینکه نیروی انتظامی عضو پلیس بین‌الملل است، در صورت عدم بازگشت می‌توان مهدی هاشمی را از سوی اینترپل مورد پیگرد قرار می‌گیرد و همچون ریگی او را از لندن می‌توانند به تهران بیاورند.


* بر اساس اخبار رسمی قرار بود مهدی هاشمی از طریق کیش به تهران بیاید و از آنجا همراه با خانواده خود با هواپیما عازم تهران شود که پس از اطلاع نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات در این زمینه به قوه قضائیه مراجعه کردند و برای دستگیری مهدی هاشمی دو حکم جلب صادر شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.